Fórum

Chcete-li vytvořit příspěvky a témata, musíte se přihlásit.

Jak správně mířit

Prosím, pokud by se pokusil někdo mi odpovědět.

Jedná se o míření…oko, šipka, cíl v jedné rovině. Sledujete při míření špičku šipky? Nebo střed šipky, prsty, případně jak míříte? Nejlepší výsledky mám při sledování špičky, ale přijde mi to nějak neohrabané a hrot směřuje hodně nahoru....

Prosím o případné vyjádření, a prosím omlouvám se možná za hloupý dotaz,ale jsem opravdu začátečník.

Děkuji Stanislav

Abych pravdu řekl, tak o tom, co sleduji při odhozu, nějak moc nepřemýšlím. Pravda je, že sem tam si uvědomím, že bych měl mířit pečlivěji, a pak se snažím víc soustředit. Ale spíš se jedná o to, víc se soutředit na cíl, na který mířím. Každopádně bych vyzvedl dvě věci, které mohou pomoci. Za prvé je to taková ta častá poučka o lokti (častá na anglických fórech...). Zní jednoduše - elbow up. Tzn. loket výš. Ono se to nezdá, ale kolikrát opravdu stačí posunout loket při odhozu výš a člověk pak hraje lépe. Druhá poučka je ohledně rotace šipky. Někdo při odhodu roztáčí šipku a někdo ne. Nemá cenu se pokoušet o rotaci, pokud to není hráči přirozené. Ale mně se osvědčilo si na to sem tam vzpomenout a víc se na to soustředit. Když se víc věnuji rotaci, tak šipku hážu větším obloukem, a to mi svědčí líp, než se pokoušet o hod po přímé linii. Ten vyžaduje větší sílu při odhozu, a to pak ubírá na přesnosti. Ale to vše je hodně individuální a u každého hráče to může být jinak. Zároveň je potřeba svoje výkony porovnávat se sebou samým, nemá cenu se pokoušet o stejnou úspěšnost jako mají hráči v TV...

Citace z Stanislav Ivan na 7. ledna 2018, 19:28

Prosím, pokud by se pokusil někdo mi odpovědět.

Jedná se o míření…oko, šipka, cíl v jedné rovině. Sledujete při míření špičku šipky? Nebo střed šipky, prsty, případně jak míříte? Nejlepší výsledky mám při sledování špičky, ale přijde mi to nějak neohrabané a hrot směřuje hodně nahoru....